²¹ × ³³ × ³ = ¿

Precis slutat spela, ja vet, no life.. ahja! nu ska jag iaf kolla på film och för en gångs skull mysa in mig i sängen på allvar :) kan bara inte bestämma mig vilken film jag vill se, delvis för att det är så satans tråkigt att kolla på film själv men just nu har ja verkligen inget bättre för mig..
Så nej, det blir inget hatbrev denna gången, utan det får ni vänta med till senare =) ja är alldeles för trött för att va elak just nu hehe^^ meeeeen!!! ja jo ne, ja ska inte börja.. men 3-1....!! nått stämmer veeeerkligen inte!! :@

//simma lugnt fan!

"Don't worry about a thing, cause every little thing gonna be all right..!!"



Kommentarer
Postat av: korv

hahah sopis:D jag vä-hä-hä-häntar!:D

2008-12-29 @ 16:35:12
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0