Börjar bli hängig..!

Har riktigt riktigt riktigt tråkigt just nu, (bara för att du svek mig!! mohaha^^)
sitter här och är hungrig och trött så jag ska gå ut och ta ngt att äta.
Sen när jag hämtat de så ska jag kolla på en film "Gomorra" hört att den ska va riktigt bra så jag måste ju bara kolla om det stämmer =) Det verkar iaf vara en film för mig :)

Juste jag får ju inte glömma att påminna mig själv...
JAG SKA INTE KOLLA PÅ FILM I SÄNGEN!!
För då lär jag bara somna och det kan jag inte göra nu, nu ska jag vara vaken och social haha^^ jag ska försöka göra så mkt som möjligt för att hålla mig vid liv =)
det är ju också snart dax för endel att gå upp :) börjar bli tidigt nu^^ Vem vet, ja kanske väcker dig genom en plingning på dörren med en kastrull köttfärssås i handen haha =)

Kommentarer
Postat av: korv

haha jaaaaa kom med spagetti :D då blir ja glad.. och NÄÄÄE:( inte svika hahah :(

2008-12-09 @ 17:49:20
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0