Efter jul, innan nyår!

Då var julen "över", det kan man väll ändå säga nu eller? ja vill iallafall inte ha mer utav julen.. nu är det nyår som står på tur och där finns det måååånga frågetecken!
jaja, just nu lämnar jag även nyår med julen, nyår får ligga i bakhuvudet ett tag för jag orkar inte tänka på skiten =)
jag kan väll kortfatta det hela eftersom jag inte skrivit på ett tag, har verkligen inte haft ork att skriva om mitt "just nu" värdelösa liv! men, ja julen har varit helt okej, slapp o skön precis så som man vill ha den, iaf så jag vill ha den ;) sovit en heldel får jag väll säga.. sena nätter och mycket sömn, underbart!
ja det var väll typ de enda jag hade att säga haha^^

Går vidare med det ni alla väntat på.. Hockey!! Mohaha =)
idag kollade jag Växjö - Huddinge, va väll inte så väldans mycket att se på, 8-0 blev det, men ja, anledningen att ja kollade på skiten var att jag hade sån fruktansvärd huvudvärk så det var enda anledningen till att ja låg kvar i sängen^^
inatt blir det JVM som gäller :) Sverige - Finland, ska bli riktigt intressant att se på för det finns väldigt många intressanta spelare!
imorgon blir till att kolla på Borås - AIK, det bör väll inte heller va så svår match om man kollar "tabell-mässigt" men Allsvenskan upphör aldrig att förvåna, så vem vet?? seger blir det i vilket fall som helst hahaha :) smart sagt va? haha!

Ne, just nu är det ju ändå juluppehåll, så jag tar faktist lite avstånd från hockeyn =) ja har ju stora planer inför matcherna här nu i allettan och bilder på sånna grejer kommer upp senare, avslöjar som sagt aldrig något i förväg ;)

Kommentarer
Postat av: korv

MEN SLUTA ditt liv är iiiiiiiinte värdelöst

2008-12-27 @ 01:44:37
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0