Fredag och äntligen loooov!

Morgonen började hur segt som helst, kom typ inte upp förens, 10 min innan bussen gick =) bra Benny, bra..! ah men iaf åker iväg till skolan för att slappa igenom 3 lektioner och en "julshow".. trodde jag!!! :@
första lektionen var inställd av ngn konstig anledning !? andra och tredje lektionen fick jag ledigt ifrån eftersom jag var ensam i våran klass???? :@ Varenda jävel skolka ju fan :S va i helvete, ahh KUUUL!! Kom till skolan lixom 8, och åkte hem 09:30.. trevligt as hell, aja, åkte till Skövde med Mikkiz, hon var på väg till skolan fast hon hade tur att jag stoppade henne :P eftersom lektionerna var inställda :)
Kom till Skövde, glodde runt lite, sen åkte hon hem och jag med..
Sen drog ja ner te stan och köpte lite kläder och hjälpte morsan o brorsan att handla massa skit inför juuul. happ, kom hem sen på kvällen, och då började kolla hockeymatchen från i onsdags (Gislaved - Skövde) ville se lite extra vad som hände :) haha, minnet är bra men kort =) sen efter det har ja bah slappat, varit ute och gått lite med.. aja, nu ska jag fanimej glo klart på "Eagle eye" och efter det tror jag det blir "Wanted"

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0