lördag igår, söndag idag!

Lördagen... gick upp vid 9, nu ljög jag, drygade till kvart över, sen gick jag upp gjorde mig klar, åkte iväg och jobba kl 10 till 4.
det hände inte så mycket mer på dagen så jag går över till kvällen :) jag och Cissi kollade äntligen på Saw 5, filmen kunde varit bättre tycker man men den var okej att kolla på :) det var väll det enda som hände denna dag hehe :) seegt^^

Söndagen... hade tänkt gå upp ganska tidigt.. haha → 9-10, jag vaknade 9, men drygade till 10, då tänkte jag, okej dax att gå upp :) gjorde ja de? haha somnade om vaknade halv 1 ;) lyckat^^
Så nu har jag inte gjort så mycket, bara varit i affären och väntar väll mest på att matchen ska börja!
Härligt härligt.. Vinner vi idag är vi klara för spel i allettan och då blire fest på onsdag :)
Men
om vi skulle råka förlora idag så blir det väll mest spännande på onsdag.. en fundering, kan det bli spännande när man är full? äch, ja venne, känns bara som perioderna är 2-3 minuter men men fest ska det allt bli =)

ska åka om 40 minuter så jag antar att det är dax att börja göra sig klar.. för nu är jag laddad !!

"När SIK!! → till allettan går!"


Kommentarer
Postat av: korv

HAHAHA SKYLLER DU PÅ MIG SOPA SÅ FÅR DU SMISK!!!!

2008-12-14 @ 15:04:52
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0