Tillfälligt!

Ett litet ansiktslyft blev det allt, men på något sätt blir jag aldrig nöjd med skiten.. får lägga tid på detta ngn annan gång! vad ska man göra nu? såhär tidigt på morgonen? jadu, finns inte så mycket att göra antar jag, happ happ..
idag blir det väll inte mycket gjort heller, ner till gröna apoteket o köpa lite gottit^^ för övrigt blir det väll riktigt slappt, sova bort hela dagen går ju inte heller när dom stänger affären kl 15:00! suck..!
Ne nu ska jag ta o bestämma mig om jag ska ta o lira lite hockey eller starta en film.. finns ju inte direkt ngn att prata med just nu =) hehe^^

Kommentarer
Postat av: korv

hahaha de blev perfa (Y) nu är det iallafall inte tröööööögt att klicka på bajsen:D och SJUKT att vara uppe halv 7 :| hahaha sopis

2008-12-30 @ 16:53:43
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0