Trött snubbe med drömmar om sommaren!

Gaaahh!!!
Jag är trött, trött och lite mer trött :) och det känns riktigt bra för jag har inte kännt mig trött på väldigt länge :)
så ikväll ska man nog somna normalt och kunna gå upp imorgon och dra sig till praktiken :)
det låter ganska vettigt^^

Ahh vi fortsätter, planer inför kvällen..
  1. inget
  2. inget
  3. inget
  4. inget
  5. inget...
hahaha fan ja har så jävla tråkigt!! bara lyssnar och lyssnar på musik o musik :) det är riktigt skönt men va fan lite variation vore riktigt skönt :)

Tänk hur skönt det skulle va med sommarlov, jag ska försöka ta mig lite lov när jag slutat skolan :) fan måste ju njuta lite :) Saknar värmen och basebollen främst av allt :)
att göra ngt man gillar samtidigt som man står o steker.. underbart^^


Bjuder på bilden =)

Kommentarer
Postat av: Michaela

Jag förstår det eftersom du är sånt basebolls freak :P hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0