för trött för blogg!

igår var jag alldeles för trött för att blogga när jag kom hem :D mer om kvällen.
Igår cyklade jag till träningen som ligger på andra sidan stan :) skönt som fan! efter att jag kom hem blev jag sååå himlans trött!
så det blev mat och sen sängen med en gång :D
jag låg faktist och kollade på fotboll, N-köping - S-svall :)) riktigt bra match, och när det var 6 min kvar av matchen kunde Sundsvall kvittera på en straff! matchen slutade 2-2 !


Mycket mer än så gjorde jag inte igår, det var tv och soooova :) grymt skönt :)
Nu på morgonen tänkte jag gå upp tidigt för att hinna duscha i tid och inte stressa, men när klockan ringde och jag hörde "Kom igen Gnaget" så oooorkade jag bara in gå upp, jag trodde även att mobilen fortfarande låg brevid mig i sängen men det visade ju sig att den inte gjorde det haha :)
Så när jag skulle kolla klockan så visste jag inte vart telefonen var så jag var ju tvungen att gå upp och leta efter den så jag inte försov mig ;)
när jag hittade telefonen så var det 15-20 min tills bussen skulle gå... suck!
in och duscha fort som fan! fixa frukost som jag kunde äta senare, och jaa allt annat. men lyckades gjorde jag iaf!

Och lite godis! älska trycket efter 05:02
AIK's Fotbollspremiär! "Skål för Gnaget", spelarbussmottagning och matchen.



Oj fan, jag kom ju på att vi är lediga i morgon :) Haw! mys fan :) nu blev jag pepp haha :)

Mer ikväll!

Kommentarer
Postat av: sandra

näe fan va gött att va ledig....

2009-04-21 @ 12:52:57
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0