Försöker mig på något som jag inte kan =))



Jag försöker göra en header, som ni ser, inge vidare! hahahaha :) fan! hjälp mig? ngn? :)

igår efter träningen och den sköna solen tog jag och bech hand om swat en liten stund :) gick väll sådär! mycket att finslipa innan vi blir lika bra igen haha :)) de där lät nördigt men, så äre!
Efter att vi spelat stack vi iväg till stoffe och tjöta skit, och kollade på lite filmer, tills en trött bHeny blev för trött och somna haha :) jag ryckte upp mig och det spelades lite wii sen var det hemfärd :)
då var kl 6-7 eller ngt haha :) men det var en treeevlig "kill kväll" ellerhur anna? haha du verkade inte gilla våra samtal :O hjahah :) tjuv lyssnarn!

Nu ska jag kirra affären ;)) hörs!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Men , den syns väl ? O_o

2009-04-27 @ 09:30:15
URL: http://propertyofnoone.blogspot.com
Postat av: Wallin

hahah jaa den gör ju de :O haha men, det var, efter ja prata med lilla dig ;) kungen fixade skiten iaf :)

ska finslipa lite ;)

2009-04-27 @ 17:08:40
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0