Första period!

Har precis kollat klart första perioden i final matchen :)
Hv, hv, hv, hv, hv? vad gör ni? ja som ni förstår så leker Färjestad just nu.. men kan bara inte fatta vad HV håller på med.. !? dom.. är verkligen.... borta? haha!
Färjestad började matchen sjukt bra och min älskade Granak tryckte in 1-0 efter 2.57 :)) det dröjde inte länge innan 2-0 målet kom, det var Jörgen Jönsson som kanske gjorde sitt sista mål i hockey karriären! målet kom efter 10.27 och det har hållt sig!
20:20 btw! --> jag har typ, mys kväll med mig själv =) haha, en såndär.. typisk benny kväll ;) de vill säga, mat, mat, lite mer mat, och liiite mer mat!
Jag laddade upp rejält med 7 pannkakor, 4 toast, juice, massa chips och nu avslutar jag "första perioden" med glasssss :) så himla goooott :)

Förövrigt idag har jag varit väldigt upp och ner, lågt blodtryck som har jävlats med mig hela dagen! inte så speciell kul.. men, det känns ganska bra nu faktist :)

Ne nu börjar andra perioden =)))) GRATTIS HEEELMUT!

Kommentarer
Postat av: korv

du är äcklig pojk.

äcklig.



HÖR DU DE??????????????????????????





..äcklig.

2009-04-08 @ 21:28:27
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

hahahahaha alla älskar benny ;)

2009-04-08 @ 22:01:57
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0