helgen som gick

Då var ännu en helg avklarad och jag har varit lite klen på uppdateringar.. :) ni gillar ju det har jag märkt, min statistik ökar när ja inte skriver något haha ^^ luuustigt =)

Fredagen.. Hmm....... jo juste, då var det Färjestad - HV hos Bechan =) inte mkt mer den kvällen hehe!
Lördagen spenderades hos Nykan med trevliga folket =) det var en riktigt trevlig och lugn kväll/natt/morgon? hehe =) jag är sen med detta de har ja märkt! :)
Såhär in på söndagen så har jag hunnit med att cykla ner till stan, det bar iväg till Harrys för att se AIK - Halmstad, matchen vann AIK rättvist med 1-0. mycket bra spel!
Och nu har jag varit hemma i någon timma och sitter och kollar på HV - Färjestad, det står 0-2 och det lutar åt Färjestad ikväll, dom dominerar helt!
HV? kan ni sjunga något annat än ramsan ni snott från AIK?? Frölunda stuket fan! Pfft.. :|
Awww.. kär på nytt fan =) Granak <33 Sandra? våga inte säga imot, ja vet att du älskar han :) vi kan dela på kärleken =)

Det var allt för mig !!


Kommentarer
Postat av: korv

NÄE STICK ditt offer?!!!!!!! du kan få han fan. DET ÄR HAN ELLER MIG......... här blire inge åka av annars hörru . aggresiv och skit

2009-04-05 @ 18:56:53
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

Nu är du jobbig... :| han är.. aggresiv.. och bra kung och kunglig som jag.. men..

du är liksom.......



BÄST PÅ ALLA SÄTT OCH VIS, du är liksom min alldeles egna lilla du vet resten själv hahahaa =) kyss mig bah hehehe <3 eller?

2009-04-05 @ 19:01:25
URL: http://wallin.blogg.se/
Postat av: korv

snart.. vääääldigt snart.

2009-04-05 @ 23:20:44
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0