Home again "/

Då var man tillbaka i Skaraborgs stolthet!
Nämligen staden Skövde! vart ska man börja? sjukt tråkigt att lämna dig, se dig .. kolla så långt tåget inte syns.... hatar känslan! jag gör mitt bästa och jag vet att du också gör de!
Vi hittar något, något! det vet jag! Ne, mer om tiden, inge depp här! sjukt jävla kul att komma upp till dig igen och allt runt omkring!
Träffade alla dina vänner nu i helgen, suuuuper trevliga! Robin <3 hahha ;) du vet vart du har mig ifall Sandra och Pyggen hittar på ngt =)) hahaha Haw(!) !?! de är stil!
ojj fan måste tillägga nu när jag kom på det, haha :) blev fan glad nu när jag kom hem, inte bara för att alla gick i shorts, linnen, kjolar och cyklade med tofflor och solbrillor! HAHA!!!
Utan för att en mystisk man ringde mig ungefär lagom när jag kom hem och frågade om jag var intresserad av ett jobb :D jag blev typ.. chockad samtidigt som jag var så stum innan, har inte fattat att jag är här ännu.. :S
Men han sökte någon form av dataingenjör... Stava.se? aja ni fattar, så jag tänkte det va fan, bättre vi snackar när jag fått vila upp mig och är i form liksom, så jag ska på arbetsintervju på torsdag kväll :) sweeeeeet!
Det bästa är att jag behöver inte jobba här, inte här på ngt jävla kontor eller liknande, jag kan jobba helt frivilliigt vart jag än är i världen, så länge jag gör arbetet i rätt tid!! love it :) distance! =)
Och, jag kan börja nu! utöver skolan, perfa läge? extra knäck? hoppas! men jag ska ta vara på orden jag hörde igår "förvänta dig det minsta du kan, förvänta dig verkligen att det ska vara skit" då blir det alltid bättre!
Jag ska nog tänka så, men jag är otroligt glad över situationen och hoppas detta kan vara något för mig, (i really need the money) och det kan vara ngt för framtiden, vem vet :) hoppas hoppas!

Jaja. åter till såkallad "Norrland" =) fint väder hade vi gott om, även om vi inte riktigt njöt av den på morgonen, mer än Birsta, fett jävla skönt !!!

 

Timrå <3 haha första bilden är Sandra som njuter av en glass i solen, så underbart :)
Andra bilden är pyGGen och Robin =) trevligt folk!
Och...  OCH SISTA BILDEN!!! är på en väldigt speciell person som just nu söker kärleken någonstans kring Timrå gränsen, han är snart 19 härliga vintrar och söker just dig som är..
Mellan 31-54 års åldern, han gillar långa mysiga promenader i Bäck parken och älskar att stanna till i hamnen för en kopp kaffe och sisådär 2-3 paket med Brago =) Känner du dig träffad? tveka inte! Het_kille_i_Timrå[email protected]



(= Sköt om er så hörs vi mer imorgon! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror att det är ett sånt företag som du måste investera lite pengar i. Farsan har också blivit uppringt av ett sådant företag.

2009-04-15 @ 18:07:32
Postat av: Anonym

//bech

2009-04-15 @ 18:08:07
Postat av: pyggen

åhhh:D:D:D kom tillbaka till sundsvall så kör vi tacokväll igen! men vi kanske skippar togan................eller???!! Naww, jag och robin diggade dig stenhårt! Usch, vilket ord "diggade" :(

2009-04-23 @ 20:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0