igår/idag, mer sen!

Trevlig kväll igår, började med träning i den sköna solen :) helt underbart bra och när vi ändå pratar baseboll, vi får beträda planen från och med idag! :D:D:D det är najs för det är bara 1 vecka kvar till match så :)
Träna behöver vi ;) och då krävs en plan (helst) haha :) jaja, efter träningen cyklade jag till per och kolla Örgryte - AIK med Per, Bech, Anna och Stoffe.
Så klart att AIK vann och nu leder serien ;) så ska det vara!  Superettan går prima också, Sundsvall slog Assyriska med 2-0 och därmed tog 1a placeringen i tabellen, så allsvenskan och superettan går vägen =))

Fick min student mössa igår :) fin sak haha, kommer troligen upp kort på det i nästa inlägg ---> senare ikväll ska jag satsa på haha!

Persson-Riis fortsätter i Skövde, helt underbart, en viktig kugge, och med hans påskrivt så har vi samma första femman klar, och det är skit bra, dom producerar!!!

Nu närmast väntar handboll, så jag måste fixa mig lite, ha det gött och sköt om er, heeeej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0