krävande fEstmö!

BRUKAR DU:

Peta dig i näsan: Oh yeah!
Titta på dig själv i spegeln: Jajjemen!
Gnälla: Oja!
Skrika: Alltid!
Sova: Sällan!
Ha ångest: Inte för ofta!
Skadat dig själv med flit: tveksamt!
Ta mediciner du inte borde ta: Nej!
Vilja dö: Nääjj!
Drömma mardrömmar: Nej !
Drömma sexdrömmar: Alltid =)
Ta droger: Nej!
Försöka vara annorlunda: jadå!
Klä dig i svart: Händer!
Gå till kyrkan: Nej!
Gå i skolan: Yes :)
Röka: Sällan!
Ljuga: Alltid !
Hata folk: För ofta!
Lita på folk: Hajjemen!

VEM

Saknar du: Sandra "/
Vill du döda: ingen!
Rörde dig sist: Hmm, morsan? HAHA^^
Vill du slå: jag är lugn...!
Kysste dig sist: Sandra!<3
Vill du kittla: Sandra, men .. de går int!
Kramade du sist: Per och Markus typ ;) HAHA
Vill du prata med: Ja pratar med den jag vill prata med =)
Vill du vara som: Tomas dileva typ ;)
Sårade dig sist: Min hamster.. =/ snyft....
Vill du bli galet full med: Bech? HAHAHA
Gjorde dig riktigt glad senast: Padre =)
Fick du sms från senast: Sandra :)
Ringde dig senast: Sandra<3
Är vackrast på jorden: Jag såklart ! ni har lite att jobba på ;)

HAR DU

För många vänner: Nej då
Känslor för någon nu: Tveksamt 8-)
Förföljelsemani: Ne de tror inte :)
Tvångstankar: Nja, till och från :D
Någon annan psykisk sjukdom: Måååånga!
Någon fysisk sjukdom: Ett par!
Någon skada: Ja tyvärr =/
Färgat håret:  Nej!
Brutit några ben: Inte det heller ;)
Några piercings: 3de gången gillt, NEJ!
Egen dator: en står still :) 2 i bruk!
Bra självförtroende: Yes!
Kysst någon: Hajjemen!
Tagit nakenbilder: för många =( ångrar att jag publicerade dom!!
Sagt jag älskar dig till någon idag: Att ja har
Bjudit ut någon: Jadå :)
Varit kär: yeees :D
Dumpat någon: Nej då =)
Stulit någonting: HApp!
Lämnat landet: beror på hur man ser det ;)
Tuttat eld på nått: Jaadå :)
Gjort något olagligt: ahh!

HUR

Går du: vanligtvis på fötterna :)
Svarar du i telefonen: Ah hallå ;)
Fördriver du tiden: leker med mig själv ;)
Mycket pengar har du: för lite!
Ofta diskar du: sääääällan!
Ofta städar du: tillräckligt ofta =)
Många stör du dig på: en del!
Ofta träffar du din familj: Ofta :)

TROR DU

Att du kommer bli något: Så klart ;)
På gud: Neeej!
På rymdvarelser: Heeepp!
Att folk tycker om dig: Så klart =))
På ett liv efter detta: Nejj :P
Att fiskar kan tänka: korttidsminne i 3 sekunder så jadå! :D
Att du kommer leva länge: jadå :))


Nöööjd?? :@@@


Kommentarer
Postat av: sandra

HAHAHAH DÅLIG URSÄKT ATT SKYLLA PÅ MIG ALLTSÅ!!! gärna göra mig the bad guy för du vill ha lista och bli lite fjortis med outfits!!!!! HAHAHAH fyafn va lågt benny!!!!! hahahahaha ja DÖR

2009-04-18 @ 21:09:29
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

ditt fel alltihop :'( cut(!)

2009-04-19 @ 12:04:47
URL: http://wallin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bennyliten.. det är fult att ljuga..

2009-04-19 @ 19:50:28
Postat av: Wallin

Alla älskar bHeny =)

2009-04-19 @ 21:39:19
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0