Kurs i stavfel! del 1

Ang. stavning, pinsamt kul. läs!
  • "angry friend tó the". to the vad fan då? och tó?? vadå ó??? STAVNING
  • "Angry friend to the dissade grilfriend". STAVNING!
  • "another angry friend to the dissed girlfrend". STAVNING!
Ett tips, innan du börjar skämma ut dig, lär dig stava!
Det är sol klart att du genom "Angry friend to diss girlfriend" och "another angry friend to the diss girlfriend" försöker få andra att tro att det är fler som ogillar
(i detta fallet mig och Sandra!) HAHA pinsamt!

Det märks att du inte har koll bakom skärmen i allafall, men vet du vad? jag ska lära dig en sak och eftersom du inte vågar skriva ditt namn eller liknande så man vet vem du är, så kan ändå JAG kolla upp vart det är i från!
Efter varje kommentar som läggs in oavsett namn eller hemsidor och dylikt så finns ALLTID datorns IP-nummer tillgängligt! det hjälper alltså inte att skriva olika minuter, jag ser ändå att det kommer från samma person/dator!


Om du fortfarande inte förstår så ta gärna en liten titt på min söta bild här ovan! de kanske hjälper dig lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0