Ser framimot....

Ser framimot morgondagen, because BJ is back in town!! Och, inte nog med det, hans bror är även med denna säsongen :) så jag passar på,
Welcome BJ and Brian!

Har tyvärr ingen bild på Brian, men här är iaf en på BJ =)

det ska bli riktigt skojsigt att träffa BJ igen och även träffa på hans bror :)) denna säsongen hoppas jag blir grejt, under den tiden jag spelar haha ;))
för, när ja inte spelar så är ju iiinget grejt, im the man!

Idag i skolan var det fixfix med bräd-tillverkningen och jag var snell mot Nadia så jag tog kort på hela "akten" haha, jag tog kort på det som kan va nyttigt sen när hon ska presentera själva produkten =)
Bara för att jag är snäll så bjuder jag på några pixxx!

   
 

bajjade ett par lätta sommar brallor också. glad bennyt :D haha dock så ser dom liite roliga ut när man inte knytit in dom där nere ;)


Det var allt för mig :)) sköööt om er!

Kommentarer
Postat av: sandra

HAAAAAHAHA alltså jag minns dom goda tiderna då du sa att du aldrig skulle bli super-bloggare-bög och ta massa kort på nya bilder typ. ja svär, jag har piskat dig pojk :') handen i fickan och poser och skit! loveeeeez it.



btw,ASnajsa braxer :D jag får super-sommar-känsla :o jag hatar dig om du redan kan använda dom :D

2009-04-29 @ 00:13:02
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

På dagarna är det föööör varmt för att använda dom :S det är sjukt hur jävla bra vädret är :)) men, jag ska då fan inte klaga!! :D



Jag är inte beroende av blogg 8-) haha ;)

2009-04-29 @ 00:14:59
URL: http://wallin.blogg.se/
Postat av: Erica -

snyggig blogg :)

2009-04-29 @ 00:19:48
URL: http://digrind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0