Sooooova :))

Satt uppe med Bech och playade inatt så det blev inge sömn men men..

Skolan har varit slapp och i stort behov av socker ;) hahah tack Mikkiz!! :) mer idag har jag inte gjort något, bara döööött ut, eller jag har ju faktist klippt mig :) sommar^^

Nu efter att jag klippt mig så har jag bara ägnat tiden åt hockey och mat, tog precis en dusch i pausen lovely :)) jaa vad mer har man att säg!? :D hehe, trött kille 90 (Y)

Passar även på att hälsa "Gummi" välkommen hem igen!
Nej nej, nu är det dax att lägga sig och ta hand om tv-kontrollen och telefonen :)) i think 8-) hehe. det brukar oftast bli så hahaha :)

Heeeeej...!

Kommentarer
Postat av: sandra

alltså det är nääästan så jag saknar när stan såg ut sådär. det va ju liksom mysigt. sådär på kvällskvisten. kolla liksom :o dock är det läskigt att detdär typ känns som huuundra år sedan men va typ nyss. okej nu blev jag djup. men hallå...... oj! PLUS ATT JAG INTE ALLS VILL HA SNÖ IGEN.. om de lät så.



och somnar gör du gooooott med headsetet i örat.. trööööööötta sooooopa! dröm nått gött om mig nu. btw, nu kan jag sitta här då du somnat och mobba dig på din supertrevliga blogg som du sa åt mig att göra! :)



ursäkta..... victoria secret. pinsamt bennyT.

godnatt!!!!!!!!!!!!!!!!!! hi. nu orka jag inte mer!



och BTW KLIPPNING :((((((((((((((((((((( bajshål.

2009-04-27 @ 23:29:03
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: sandra

HAHAHA HELVETE VA MYCKET.

jag gör ju iallafall vad jag lovar :))))))

2009-04-27 @ 23:29:32
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: wallin

jag saknar också på något sätt den där mysiga snöiga kvällen :) mys genom stan fan =)

Ahh shiiit igår va jag trött :O jag måste somnat flera gånger i örat! Victoria Secret (Y) skriver upp det!



Klipp klipp, skönt som fan :))) sommar och --->(#)

2009-04-28 @ 09:03:38
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0