Sundsvall punkt punkt punkt

Inte varit hemma på ett tag nu det förklarar mitt sega blogg inlägg (som jag inte ens orkar skriva men någon såkallad fEstmö tvingar mig) ska ta tillfället i akt och tagga ner lite nu när du är borta!!!! :@

Va fan har hänt? ... ... Maskerad hahah skiiit bra lördag kväll , började med lite uppladdning hos Robin =))) tacos, dricka och hora!!!!! mycket trevligt!!! :D
sen gick vi över till festen där maskeraden skulle vara :))) jävla kul kväll och mycke nytt folk, trevligt folk hela bunten!!! :D:D

Va fan har ja mer gjort.. :SSSSS ne ja venne fan HAHA vi återkommer med de isf ;) nu närmast äre sporthallen som gäller, basket och baseboll såååklart!!!
Men först... måste segot duscha klart ngn jävla gång!!! :@@:@@ såå seggggg du äääääärrrrrr!!! ahh drygt detta!! lite "pigg kille" pics nu ha de götttttttt ;)

   
  
  


Kommentarer
Postat av: korv

alltså det är okej att du saknar mig efter 3 minuter??????????????????????? kan en tjej så duscha ifred eller...... hallå................... tagga ner föfan.. HAW(!)

2009-04-14 @ 13:52:28
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

tagga ner som sagt ;) du får absolut inte duscha i fred ;) haha :D Haw !! sååå aegd!

2009-04-14 @ 19:57:27
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0