Hittar knappt mitt tagentbord pga alla brago paket :')

ey you! nej nej! nu sitter jag och bränner skiiiva till flikkiz!

dagen har spenderats med Amanda och Bech och lite baseboll :) för övrigt har det inte hänt så mycket =) slappis söndag som vanligt :) är helt slut fan,
ingen aning om varför haha har ju inte gjort något :D men jag tycker det är skönt, låt dagar gå, låt nätter gå, underbart bra!

Snart så är det 50 dagar till studenten :) tiden lär ju rinna iväg som fan mot slutet, gillar läget som faaaen!
Nu har jag inte mkt mer att komma med faktist :) ni får nöja er med en liten antingen eller! :))

livet eller döden
sex eller kärlek
insidan eller utsidan
barn eller vuxen
sommar eller vinter
smart och olycklig eller dum och lycklig
kompisar eller förhållande
ragga eller bli uppraggad
norge eller sverige
killkompisar eller tjejkompisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0