Sånt är livet!

Heeey inte bloggat på länge nu, så detta blir en liten summering av det som hänt nu senast. måste skärpa till mig :)

jobb jobb jobb, intervjuen gick bra, vi hade en liten snabb genomgång om arbetet och hela verksamheten, så jag ska iväg
på ett till möte med flera av dom på tisdag, så då tänkte jag även bestämma mig om det är något ja vill hålla på med :) spääännande!
Dom senaste nätterna har jag legat och mumsat i mig lite godis från mitt kära påskägg som min käraste gav mig =)) Män ascheghe tå hästäm! jäätte mys =)) Och magneten åkte upp direkt när jag kom hem!
GAH! Sandra skjortan ger mig begär! jag behöver dig! jag behöver allt med dig :( känns fel att inte vara vid din sida, jag mår som bäst när jag är med dig! du borde vara här nu!!! :@

Jag har nyligen kommit hem från stan, var ju tänkt att jag skulle köpa ett par byxor som jag kollade på i onsdags, men idag så fanns dom inte i min storlek, typiskt! men förhoppningsvis kommer dom in nästa vecka så dom skulle plinga mig :) isf blir jag happy! =)
Fick iaf bli skorna så länge, och en tröja :)









Igår kollade jag fotboll hos Per med rediga grabbar :) och eftersom Per fyller år idag så gick vi ut för att fira honom, vi gick till husaren, dött! vi gick till bogrens dött! till sist gick vi till Krikelin! lika dött där , men den sista timmen fick spenderas där med lite black jack och mera pilsner! lite efterfest hos Stoffe därefter :) och lite fest med poliserna också som tyckte det var kul att stanna oss mitt i vägen och fråga ut en massa skit! tidsfördriv som vanligt :)

Idag kom Amanda till Skövde, ska passa på att leka med henne, skiiit länge sen vi sågs nu =/ ska nog dra ut pöjka och hitta på ngt trevligt med er alla, pilsner? en grill? och trevligt sällskap? mumma* =)

Mikkiz fixade äntligen körkortet! stoooort grattis till dig!! :)

Nee, efter att ha lagt ner såhär mkt tid på detta inlägget så har det gjort att jag är hungrig :)))

Kommentarer
Postat av: sandra

men men men men :| jag hatar dig! alltså jag har då aldrig varit med om en värre känsla än när ditt tåg åker. eller näe. när du släpper mig. eller näe!!!! när jag måste vinka. eller näe. när dörrarna stängs! eller näe. jag ångrar mig. när det börjar rulla. då. ELLER NÄE, VISSELPIPAN. okej. eller näe. mix it up, då har du det värsta.



och mitt fattiga godis..... HAHAHA.. män asheghe tå hästam!! :') vad säger mammsen om magneten? :D hata mig inte :D



...och du vet vad jag planerar med tröjan. TA KORT MED DOM PÅ :@



(jag försöker slå dina aaaaslånga (assöta) kommentarer... märks det att ja kämpar????????)okej nu får de räcka........ jag förväntar mig ett långt bra svar också. hiihihhi..... hejdå!

2009-04-18 @ 15:11:28
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

hahah det märks att du kämpar :) jag förstår dig precis :))



ahh tåget.. mhm.. ahh typ.....!!!! "/



Jag ska fixa kort åt dig ::: kommer i mitt blogg inlägg härnäst!

Hon tyckte det var sött som få :) HAHA :D

Långt svar? nja mkt meeellanslag så går de allt =)

2009-04-18 @ 18:04:13
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0