Balladen om hurusom Don Quiote gick på en blåsning..

Första dagen avklarad, skööönt :) kändes som bra pengar när vi var klara vid halv 10 och hade betalt till 11, fina pengar =)

seg att komma upp i morses haha :)) sov inte mkt, minns inte mkt av min morgon, tror fanimej att jag sov när jag gick upp :O jag minns, att jag startade kaffe och åt två mackor, och sa hej då till Sandra.
fan va retligt när hon låg och sov så gott och jag var tvungen att gå... buuu :( nu vet jag hur du känner hehe

jag har drygt ut detta känner jag, började skriva klockan 11 när jag kom hem och publicerar den nu ;) snabb kille!!!

min första tanke när jag kom hem "jag måste verkligen formatera datorn", liksom nu kan ja inte vänta mer haha måste rensa skiten och känna på hur det känns med en "ny dator" :)
Så nu ska jag bara fixa lite skivor till mina filer jag vill ha kvar, sen hej då med gammalt och hej med nytt :)

meer senare flikkkor!

inte många men jag bjuder på lite bilder från helgen!



Gilla leendet haha :)) underbar kväll med massa karaoke !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0