Bra match igår

Märks att det är träningsmatcher som spelas, igår spelade Skövde helt okej dock var det på tok för många passningar som inte gick rätt till. Aja, sånt kommer att sitta fint senare, träna!
 Det var mycket gruff igår alla spelade tufft och visade en jävlarenamma inställning, matchen spelades mot Norska IK Comet och slutade 3-3 efter förlängning..

Efter matchen igår så drog vi iväg till Nykan och tjötade skit i 6-7 timmar ;) Perfa!! dock väntade ja ju på ett samtal som aldrig kom fram :@ hatarej!!! :@
Men men, idag är det upptaktfest med SIKs A-lag och ledare på VOLVO huset, hur ska ja gö? ska ja gå eller icke gå :/ asså klart ja ska gå det är ju ingen snack om saken igentligen :) men, ah..

fett läskig dröm hade ja inatt, inte kul alls :///

Kommentarer
Postat av: sandra

bbenny jag måste snacka med dig! och jo, din mobil var död igår... och aa jag ringer dig när jag kommer hem. om du inte svarar eller nått får vi väl höras imrgon eller nått! jag har dåliga dåliga dåliga nyehter

2009-08-15 @ 22:15:32
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: sandra

förresten! du måste berätta din dröm! glöm inte bort den! :') jag älskar díg

2009-08-16 @ 01:25:34
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0