dåligt bloggande

ni får ursäkta min dryga korta och absolut ojämna inlägg nu för tiden haha :) jag befinner mig inte hemma så ofta så jag har inte tillgång till internet :)) vi jobbar påt hos Sandra, deee kommer =)

Matfestivalen...... va fan är det..........

idag ska jag jobba i SIK tältet chiiill, efter det blire utgång!!! ska bli underbart idag då många ska med :))) hoppas det blir toppen som alla andra gånger, orkar inge skit idag haha ikväll skare bli kuuuul!!

Baseboll cup här i helgen, vi alla ska vara där imorgon för att Lilla sportspegeln kommer och ska filma oss och sådant gojjjs :) vi har ju ändå sveriges största? baseboll cup här i Skövde!! jag tror vi är störst :O hehe aldrig tänkt på men aja :D status!!

Ne men fan, ta en öl eller två, ska ju jobba snart, måste in i rätt balans! ha de gott pöjka o flikkor!


börjar jobba på måndag, fan va skönt :) 5 timmar/dagen, 102:-/timman, helt okej?

Kommentarer
Postat av: -C-

Grattis till jobbet :)vad är det för jobb?

2009-08-29 @ 15:58:30
URL: http://mainstraw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0