Finally home :)

haha nu är jag back on track igen och inte fast på landet :O haha, festade i floby igår, ja vet floby :O hahah, men det var fett kul, sjukt bra :)) dock lite segt att komma hem idag. jaja kul vare!
juste, lagfest hos uffe ju :) sjukt kul där med, underbart med laget och alla andra som var där :)) kunde inte bli mkt bättre ! tack!!

nu håller familjen på att fira Frank lite som fyller år idag :)) så jag ska lyfta mitt arsle och gå ut och göra någe nytta! ikväll har vi planerat fiske, låter som en toppen idé, chiiill fan :)) ännu en blogg kommer inatt, så länge bjuder jag på lite bilder från uffes party, sjuuuukt mysigt i en lada :O seriöst, värsta old style såhär feting mysigt, typiskt gammal grannfest på vichhhan :D underbart!!



Ber om ursäkt för lite suddiga bilder :S

anyway, grattis Frank =)

Kommentarer
Postat av: korv

näe fan va mysigt ändå :D:D:D

2009-08-02 @ 23:38:30
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

riktigt mysigt :))

2009-08-03 @ 09:02:26
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0