fint väder!

Säsongen är inte långt ifrån start nu, mycket hockey prat mina vänner :) ni älskart ja vet det! läs eller inte läs, upp till er! ;)

Igår hände inte så mycket, cyklade till älskade och sen på kvällen ringde ett jobb til mig wohhooo (jubeltjejerna) haha så dom ska ringa åter idag och kolla om jag är intresserad osv självklart är jag det, det handlar bara om 5 dagar från 6-11 i städer runt om i skaraborg så det ska bli riktigt intressant, tidiga mornar! :D:D passar ju mig perfekt? eller? haha :D

idag har jag njuutit av vädret, cyklat från hentorp och runt i stan lite, sedan hem.. får ju inte glömma att ja och Sandra satt och åt frukost imorseS :):) myyysigt :) (ingen som förstår men våran situation har varit åt alla håll och kanter och helt plötsligt är vi en buss ifrån varandra och kan njuta av frukost och sol och tidiga mornar tsm :O sjuuuukt ) hoppas det går bra i skolan älskade <3

massa sol och kärlek, sköt om er!! :))))

Kommentarer
Postat av: sandraeeeh

det är sjuuuuuuuuuuuuuuukt konstigt. men jag älskart. ääääälskart. älskar våra frukostar :D hahaha :D åh tänk om man var rik och kunde lyxa till frukostarna och värsta så :D åh :D

2009-08-26 @ 10:32:25
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

hade varit riktigt myyys, dock tycker jag våra student frukostar är fett mysiga hahaha :D mackor och potatissallad is theee shiet!!

2009-08-26 @ 14:29:44
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0