Skövde IK - Kexstaden IK 666666-111 ;)))

6-1 blev det till slut, nära var jag allt med mina 5-1 :) ska försöka göra detta snabbt, bör sova nu för jag ska upp klockan 6, game day!

Jag och Sandra jobbade mucho i kiosken, gick kanon bra =) thxxx sedan så for vi hem till mig en stund och sedan hem till henne (har ännu inte hajjat detta) haha :)) ajaaaaaa
Var tänkt film och så men det blev promenix och lite mat som paaadre lagat muuumms! kommer sakna karln :))) hehe true love fan <3

Ja ne men fan, nu har man typ precis kommit hem, lite dusch och mat så var det klart, taggad som fan för match imorgon, elitkvalet fortsätter och Saints beger sig till Eskilstuna för att kamma hem två fina vinster, imorgon måste vi vinna, vi verkligen måste! lite press, men... "gå ut och ha kul" viktigast i mitt huvud!
Ta vara på matcherna och ha kul med laget nu dom sista matcherna här, elitkval, mycket bra, mer än förväntat kanske men men, ahh ta vara på matcherna och ha kul :))) sååå rullar de i mitt huvud :) hahah

Kanske trycker upp en liten blogg imorgon kväll/natt då ja kommer hem, om ja icke stannar hos Sanddriizzen <33 haaa de gott och önska oss lycka till :D

dagens citat :)

"Vi flyttade inte upp laget när vi gick framåt och när vi gick hemåt sprutade det ingen snö direkt,"

Ska även lägga till vad Perka framförde på forumet, lovely!

"Har ni reflekterat över hur häftigt det egentligen är att Max Friberg, nästan exakt 25 år efter pappa Ulfs premiärmål i Billingehov också nätar.
Det är ta mig faan så mycket hockeykultur så det ger rysningar.
Det är dessutom inte bara så att Max är en hockeytalang av stora mått.
I dagens matchprogram visar han prov på en rapp käft och det är något som man som supporter måste gilla. Jag citerar Max från programmet där han svarar på frågan om vad han vet om tiden då Ulf spelade.
 "Han är väl sig lik, fast han hade mer hår på den tiden"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0