Sonja & Siw, bra skit!

Dagens tid har spenderats på lite baseball, Skövde ik´s träning, och några timmars fiske :) lugn dag!

GG och jag drog oss till baseboll planen för att kasta och ta det lite lugnt :) kändes riktigt bra idag, dock lite känningar i axeln :/ fundersam där, jag överlever nog. När vi var klara stack vi över till ishallen och kollade lite på Skövde ik´s träning, till min förvåning var Anton Strålman med och tränade.
Kul att se han på hemmaplan men han får nog ställa in skridskorna lite hehe :) ne fan inte lätt att gå på isen och spela bra med en gång =) det tar ett litet tag de där :)) Kan ju säga att jag längtar sjukt mycket tills på fredag, hockeyn drar igång mot Örebro och det ska bli trevligt att se hur laget ställs upp och hur allt funkar, många frågetecken besvaras under träningsmatcherna så det är kul =)
Drar väll över till Järka och laddar upp inför matchen sen vettifan vart det bär av, men lugnt ska de nog allt bli :)

Nu ikväll, eller om jag ska säga igår? spela roll ni förstår mig hoppas ja haha, aja igår på kvällen fiskade vi några timmar och taggade verkligen neeer, skönt skönt! haha juste, jag och Bech ska ju satsa på något nytt nu, vi ska skriva en låt tänkte vi, sjukt kul, mer om det kommer när vi börjar ordentligt sen när den är klar så ska den lätt publiceras här hahha :) underbart!! :D

Jaa, det var nog allt för den kvällen, efter det har jag dött ut framför datorn och så, "det vanliga".
I morgon ska jag upp ganska tidigt och sticka iväg till ishallen för att hjälpa till där några timmar, lite fix inför hockeyn på fredag och dylikt, jag är inte helt hundra på vad som ska göras så det återkommer jag med senare :)))


Borde jag vara snäll efter inlägg om klockor och favoriter? tveksamt va? kärleken tyyyyner bort hahahha :)) "du är kul" älska mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0