jag kan känna lukten av dig, men vart är du?

Då sitter man här igen och lotsas som inget har hänt, eller? det känns så falskt att göra så, men hur annars ska man göra? jag lotsas inte som att inget har hänt men det blir ju ändå så hur du än tänker :(

Man är tillbaka till det man brukar, baseboll, hockey och vänner, det saknas bara en.. en stor del.

vidare! Sandra lurade mig rätt hårt, hon sa i över en månad att hon kommer på fredagen, fredag!
Onsdagen den 5e stack jag upp till Billingehov för att jobba, och sen på eftermiddagen då vi i stort sett var klara så ber Kenneth mig att hämta hans cigaretter i bilen, de var väll inte mycket mer med det, men när jag väl kommer ut till bilen så möts jag av Sandra, aha, precis, man blev lite, liiiiite paff!
Det är inte normalt att överraska något som bor 60 mil ifrån bara sådär :O dock vare feting kul :)) 2 dagar är mycket, jag uppskattar tiden!

Skönt det har varit utan dator i en vecka och kunna ägna lite tid på käraste, vi har hunnit med mycket, bada, kollat på en jävla massa film :O haha, vi gick på hockey, Sandra fick se Skövdes första hockeymatch lite status, nu äger hon en Rebell tröja också och snart ett medlemsskap :)) statuuuz!!!
Sandra kollade ju även upp hur det blev med reserverna på högskolorna, hon kom ju in i Borlänge men den är struken så nu kom hon in i Skövde och har ingen aning om vad hon vill göra, du har min support Sandra, oavsett <3
Hon ville ju verkligen gå den här utbildningen men eftersom hon inte kom in först har hon ställt in sig på Borlänge och Sundsvall, nu blev det ännu krongligare, förstår att det är en massa tankar som flyter omkring!

Vidare, Sandra fyllde ju även 18 i självaste Skövde :)) det trodde du inte för 5 månader sen va? haha riktigt kul var det iaf, blev Perra, Plankan, Perra! trevligt folk och så inget att klaga på mer än att vi glömde kubb :(:(:(
Grattis än en gång älskling <33

Segt att komma upp i morses och jag har fortfarande skuldkänslor för frukosten :( förlåt, först det, sen åker du, nu detta, hade du varit här hade jag glömt det men du åkte direkt efter och jaa, det blev inte lättare precis.. :/ förlåt känner mig skit taskig..

Nu orkar jag inte skriva mycket mer, jag måste söka mer jobb också, har sökt på endel idag och får fortsätta jobba påt innan träningen ikväll, sköt om er!



Tack för tröjan älskling, feting nöjd :))

Kommentarer
Postat av: korv

det verkar som att veckorna med dig bara blir bättre och bättre alltså! dock måste jag väl säga att första gången var speciell, men fan vad jag har kul med dig! åh. vill bara tillbaka. jag är hemma nu btw :( och HAHAHA söt du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! du dödar mig! hahaha.. och släpp frukosten :') jag är van vid hur du är på morgnen cp! jag älskar dig iallafall! ;) ska dock komma ihåg att du inte vill ha frulle på sängen bakis dock ;) mohaha. där försvann en av mina stooora söta charmiga talanger!



DE ÄR SJUKT VAD JAG ÄLSKAR DIGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG fyfan. skriver längre kommentar än ditt blogginlägg snart hahahaha :D hörs snart<3

2009-08-12 @ 19:37:53
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: korv

OCH HELVETE VAD DET KÄNNS SOM DENDÄR BILDEN ÄR GAMMAL??????!!!!!!! vars fan tog all tid vägen :|

2009-08-12 @ 20:26:54
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

awwww :))) försöka älska går ju 8-)



jag gör allt för att våra dagar ska vara bäst =) du är ju sämst så någon måste liksom styra upp det hela :) fniiizzzze ? haha älskaaar diiig :)

2009-08-13 @ 02:09:22
URL: http://wallin.blogg.se/
Postat av: korv

naweeeeeeeee.................... eller? hiihihihihihihihihihihihiihiihhihihihihihihihihihiihihihi ...8-) tur att någon är bra på nått då likzomee :D

2009-08-13 @ 13:09:33
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0