Brejk på kosmo.. oh, no!

"im back" den trodde ni alla på va? haha, ne fan, hade som vanligt ingen ork att skriva den kvällen :) tänkte skriva nu eftersom jag gärna sitter still och bara.. funderar! (med andra ord, bakfylla)
Det blev en jäääkla kväll igår, riktigt trevlig :) förutom Kosmo.. uch! jag hade tänkt mig gå upp vid denna tiden idag men jag vaknade halv 11 :@ jobbigt.. men men extra tid är bättre än för lite tid..

Om ca 30 min är det dax att dra ner till stan sen bär det av till Karlstad, ja, du gissade rätt.. "Hockey idag igen".

Trygg mot 400!! Lars Trygg signerade sin 399:e (!) tävlingsmatch i SIK-dressen i onsdags med att göra sitt 195:e mål och sin 398:e poäng… Mot Skåre borta blir det att fira lite extra för SIK-profilen. Dubbelt 400 då, eller hur Lasse? Det återstår att se ikväll!
Backen Björn Gustafsson fyller 24 år idag, Grattis!

Esdale lämnar Skövde..
"Paul Esdale var på god väg att sätta ett nytt fint rekord för en back under en säsong och har med sina 32 poäng placerat sig på en god tredjeplats i den tabellen. Tomas Kempe (36) och Martin Ericsson (34) kan därmed dra en lättnades suck."

← Paul Esdale - Lars Trygg →

Nog för stunden.. kanske hörs ikväll? vem vet :)

Kommentarer
Postat av: korv

alltså va roligt att han heter björn gustafsson :D jag kan inte släppa de :D och CPCPCPCP jag som skulle sova till typ två och håna dig för du var tvungen att vakna tidigt.. JAG VAKNADE FAN OCKSÅ HALV 11 cpcpcpfan! sällan:@ jag hatar dig!

2009-02-01 @ 14:07:45
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Cissi

fan va neard du ääääää!!!



knäppofan (A) <3

2009-02-01 @ 22:06:28
URL: http://mainstraw.blogg.se/
Postat av: cissi

juste haha jag kommenterade din blogg xD hihi fan va tråkigt jag har !! kom och liva upp mitt liv ? (A)

2009-02-01 @ 23:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0