Häääärligt!

Hoppas på 2 vinster idag, haha mitt jävla hockey tjöt asså, ahh men men, detta är väll lite mer en hockeyblogg antar ja.. haha :D
jaja, 2 vinster? njaa.. 1 är jag helt säker på och det håller även Sandra med om.. Right? Sundsvall får nämligen besök av AIK idag hahahaha :D Vilket tjat :) nu lär du inte slippa undan mitt tjöt GUMMAN! HAHAHA^^ jag vet att du älskaT vare va? haha :)
Skövde matchen är jag lite mer osäker på men.. hur ska man se på de? Vita Hästen har spelat 4 matcher och vunnit 1, och dom har 5 skadade spelare inför denna matchen, vinst? ja det tror jag, vågar inte säga för mycket =)
Ikväll skulle matchen visas på http://lgsports.blogspot.com
så vet det iaf sagt, men det blev ändrat idag tråkigt nog!
Jag får avsluta med lite ögongodis :)



Hej hopp blå snopp :)

Kommentarer
Postat av: korv

NÄÄÄE gud ja ska be en BÖÖÖÖN attt sundsvall vinner. jag hoppas hoppas hoppas hoppas.. dock är ja skeptiskt men ja hoppas hoppas hoppas hoppas. jag vet ärligt ingenting som kan knäcka dig på fler vis? eller jo, kanske om jag börjar DISSA DIG vilket ja funderar på // GUMMMMMMMMMMMMMAN ...ptfhfhd:@ fuck you

2009-01-14 @ 15:33:26
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0