Inte långt kvar var det jag... suck..!

haha var ska jag börja? jaa, jag vet inte riktigt hur jag ska formulera detta och få er att förstå hur mycket hockeyn betyder haha.. eller betyder, hur mycket det berör mig är ett bättre ord..
Med andra ord, jag har inte fått en blund inatt...! Nervös och peppad som fan, ja fattar inte varför jag är nervös, jag vet, jag vet VERKLIGEN att vi vinner, finns lixom inget annat..! Det tycker även Sandra!
Ni kanske vill veta vad jag gjort? haha såklart ni vill, jag har kollat på en film "Strange Wilderness", en helt okej film med ganska rolig humor, ibland vill säga!! Hmm, ja har spelat lite NHL 09 och bara lyssnat på musik för det mesta!
Someone else's life, gaaah! Kärlek till den!!

Ne nu är det ju bara 40 min kvar och ja har lite att göra :) ska duscha och fixa iorning mig och bort till affären innan jag drar.. FRUKOST, jag höll på att glömma frukosten :) hahaha men haha ahh ja har ju ätit så mycket iaf men.. ahh.. fan! packa klart väskan också!! PROBLEM!!

Ne nu är det hög tid att dra hahaha, ha en bra dag och en riktigt trevlig söndag! // Wallin


Kommentarer
Postat av: korv

ååååååhåhåhå på dig som åh-ar låten. åååh favvis! jag ääääälskar den. sa ju att du skulle tycka om den!:D FYLLE däcka inte nö näru längtat så ycket:D hahahahahahaah pussssssss snorris

2009-01-11 @ 17:19:33
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0