Inte långt kvar..

Inte långt kvar tills det bär av och jag har en heldel kvar.. typ sova? haha^^ ne men jag ska sova alldeles strax börjar faktist bli lite trött..
idag vid 1 tiden så rullar våra 2 dubbeldäckare iväg mot Jönköping och sedan upp igen till Tranås..
jag tror stenhårt på en seger för Skövde ikväll och det ser väldigt ljust ut för oss, om man kollar allettans hemma o borta statistik 10-3 haha!
Ne men rent spelmässigt och formen och allt, ikväll vinner vi!
Förresten, LGSports som brukar sända matcherna kommer inte att medverka i kvällens match så ni kan tyvärr inte se live på internet,
därimot får ni det på Onsdag då vi möter Vita Hästen hemma!
Mer info om det senare →

Mer om min dag, vaknade vid 2 tiden.. (sov i 12 TIMMAR :O) ahh helt sjukt!! Sedan.. framåt kvällen lekte jag med Bech o Fille! Vi playade NHL 09, jag gick hem som →vinnare← såklart!!
Nu senare här inpå natten, har jag inte gjort så mycket, snackat skit på msn hahaha!! som vanligt antar ja :) hahaha!
Ne men har verkligen inte gjort något.. bäst att sluta skriva nu kanske?? jaa jag tror det..

Lyssna på stämningshöjaren vid 1:59...underbart!


Kommentarer
Postat av: korv

tsssss, jag slår vad om att du kom sist :s

2009-01-11 @ 03:30:36
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0