"Jag älskar Sundsvall"

Jag har ju inte skrivit på ett tag, så jag får börja med lite gammalt!
Tänkte börja med att berätta lite kort om en "rolig eller mindre rolig match", beror helt klart på hur man ser det!
2 dagar tillbaka spelade Nittorps IK mot HC Lidköping, tror det är div 2 det rör sig om, inte helt säker. Men i allafall det blev en riktigt udda match.. efter första perioden ledde Nittorp med 10 - 0 och skotten med 32 - 0 !!!!!!!!!
och hela matchen slutade 20 - 0 och skotten med 81 - 3 !!!!!
(10-0, 3-0, 7-0) Nittorps IK - HC Lidköping 20 - 0 Skott: 81 - 3 (32-0 , 17-3, 32-0)
Lidköping fick alltså iväg sina 3 skott i 2a perioden... inget mer under hela matchen :O hur fan kan det gå till?

Vidare → Skövde ik står inför toppmötet mot Tingsryd idag, och Joel är skadad, så Pierre vaktar kassen ikväll! "tråkigt med Joel men riktigt kul för Pierre..!"
Det har ju varit rätt tungt för Skövde nu det senaste och det krävs en vinst ikväll, men mötet är svårt så det gäller att jobba ordentligt för att vinna! Vi går vidare till något annat som också är en tankeställare..!

Bojs bojs bojs.. Bojs får besök av Sundsvall idag så, Sundsvall kan ju känna sig älskad mellan 16:00 - 18:30..!! Ta vara på det^^ :)

Ne nu ska jag vila lite, har ont i huvudet och förkyld, inte alls kul.. =( jag skickar med en film som jag tycker ni ska lyssna på! njuuuut!!!



Kommentarer
Postat av: korv

med tanke på hur mycket du faktiskt älskar sundsvall och mig hela dan, varje dag så är jag inte överraskad darling. jag blir så rörd när du tar på mig.................. AHAHAHAA

2009-01-18 @ 13:12:27
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0