Nej jag är inte sur på något sätt!

Bara lite logiskt tänkande!
Jag ska igentligen inte säga något om dessa påståenden eftersom jag själv använder dom, men logiskt sett på det hela... VARFÖR?? Jag vet inte, men, här är i allafall en del exempel!!
  1. När folk pekar på handleden samtidigt som man frågar vad klockan är → asså det är klart man vet vart klockan sitter! man pekar ju inte precis mellan benen om man frågar vart toan är!!
  2. Sen de där "Du kan inte både äta kakan och ha kvar den". Nemen smaaaart! Då köper man 2, äter upp den ena och har kvar den andra. så enkelt!
  3. Och folk på bion som jämt säger "Såg du?!" Neee :O Ja har nog betalat 100 spänn för att stirra i taket! :S
  4. Och folk som frågar, "Får jag fråga en sak". Lixom.. du gav inte precis några alternativ!!
  5. hahah och personer som säger "Livet är kort". Men hallå? livet är det längsta man nånsin kommer att göra! Vad kan vara längre??

Ne är det dax för baseboll träning! Hörs! //Wallin


Kommentarer
Postat av: korv

sopa alla vet att du inte är smart nog för allt detdär:D HAHAHA.. du haaaaar läst de någonstans! 8-) och HAHAHAHA på rubriken. älskar att du har samma som mig så det blir stora bokstäver FÖR NEJ DÅ DU LÅTER INTE ALLS SUR PÅ NÅTT SÄTT ...mohahaha! klagande korv du älskaT hahahah

2009-01-12 @ 20:23:17
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0