Nyår √ och nu väntar Allettan!

Då var nyår över och jag med den, fan ja är helt slut, men kul hade vi och de är ju det som räknas!
nyår i helhet var helt kanon, kanske blev liiite för dragen bara men jaja, sånna smällar tar vi hahaha :) ja däcka iaf hemma och det var eeeeefter allt, så.. lyckats måste ja väll ändå gjort? haha =) Till skillnad mot vissa andra som bah tjooffs däckar vid 11 ;) hahahaha!! Nee, du lyckades också, du kanske bara hade lite otur som somna så tidigt? :)
hahaha, du hade ju kul, det räknas! haha, va hände mer? jo..
Vi började med att sitta hemma hos mig fram till 12, sen bara det iväg! haha^^ ah ut gick vi, och kollade massa raketer o massa sånt gojjs, haha :) det kändes inte som om det var så mycket att kolla på men, aja, de va ju lite i allafall..!
Och här hemma, ja där ser det mer ut som om någon har släppt en bomb hahaha!!
  • Vaknade upp med 10 talet öl i sängen :S
  • Chips ligger överallt på golvet och i sängen!
  • Jag såg på datorn att jag hade kollat på Mission Impossible 3
  • Det var utspilld öl över hela skrivbordet :/
haha jaja, vi hade ju kul va fan ;) haha det kunde ju varit värre lixom! Nog om nyår, nu går vi vidare!



→ Då var det dax, imorgon bär det av → Allettan Södra drar igång och Skövde får ett svårt möte mot Pantern!
Själv tror jag att det blir en väldigt tight match som alla andra möten mot Pantern som vi haft i grund serien..!
Men seger ska det bli, från min sida blir det i allafall inget snack om den saken..
Nu när denna serien drar igång så drar även nya resor igång, om exakt 10 dagar är första resan planerad och den drar iväg till Tranås, det blir en invasion resa och alla medlemmar åker ner för 0:- yes, du läste rätt..
Endast 0:- för Rebellerna och övriga för 120:-.. Hur många blir det, kan vi få iväg 3 bussar? 2? jadu, det återstår att se, reklamen har inte kommit ut i ishallen ännu och de är ju där det lockar mest folk.. mer om det lär ni i allafall få höra i högtalarna i Billingehov på söndag (matchen mot värmlands laget Skåre) det är första hemmamatchen i Allettan serien!

 Nog från min sida, ska ta igen mig lite nu, så jag lägger in ett litet citat Hans Ljunggren, Skövde IK:s sportchef.. (Detta skrevs strax innan jul)

- Sedan vill jag för min del avsluta med att berömma Rebellerna. Det är ett enormt stöd vi fått under hösten.
Helt otroligt och vi har haft de absolut bästa supportrarna i grundserien. Under sista matchen mot Gislaved, som vi vände och vann, var det otroligt viktigt att Rebellerna fanns på plats!
När vi låg under med 2-4 förde de mer väsen än någonsin och lyfte hela laget. Det var inte snack om burop där inte. Vilka andra lag på vår nivå har 60-70 personer med sig på bortamatcherna? Och som dessutom är uppskattade för sitt uppträdande var de än kommer.
De har verkligen gjort fin reklam både för sig själva och föreningen. Det var mäktigt och starkt att få uppleva hemkomsten halv ett på natten efter matchen mot Gislaved och tas emot med marschaller och tomtebloss och allt vad det var vid infarten till Billingehov. Jag har ju varit med en del genom åren, men aldrig upplevt något liknande.

Kommentarer
Postat av: korv

HAHAHA men shhhhhhh bänny :D hahahahahah!

2009-01-01 @ 16:50:14
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Alina

Hoppas du får ett bra år 2009! :)

2009-01-01 @ 16:52:07
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0