Sovit dåligt.. idag igen!

Då sitter man här igen, tidigt på morgonen och väntar på att åka...
jag vet inte vad felet är på mig riktigt, och ni måste ju tycka jag är helt väck.. eller så är det väll så att jag är skadad på något sätt?? haha^^ haha ne men fan.. ahh jag har inte sovit inatt heller .. :S vet inte vad jag ska ta mig till snart.. måste lösa detta på något sätt.. jaja skit sam..
Igår låg jag mest kvar i sängen, var typ "död" som vi kallar det.. sen tog jag fram något jag aldrig trodde jag skulle få fram vid den tidpunkten! "Orken" jag tog faktist fram lite ork att dra iväg och träna, vilket var väldigt trevligt och skönt..
Fast inte nu.. när man har träningsvärk haha^^ så kass är jag :) hmm.. annars då.. jo vid 12 slaget så försökte jag sova till en film som jag vanligtvis brukar göra..... någon konstig vana jag har när man är själv :) aja, jag kollade på Dorm Daze 2 och va inte ett dugg trött, så jag startade 1an också :) dom va väll helt okej, kanske lite dålig humor ibland, men.. har man humor så är dom nog rätt värda att se :)
Just nu sitter jag här som vanligt och lyssnar på lugn musik som
Sandra-dubbelgångaren-utan-penis har skickat!! de där med penis alltså, det är en märklig historia men enligt henne så "trillade den av"...!
Frågor kring penisar? Ställ dom på → www.korvblogg.blogg.se
Ne nu jävlar var det bara 25 min kvar och jag sitter här i handduken och har inte fixat något... eller jo, bara maten och mackorna :)

"Vi ses när vi ses och vi hörs när vi hörs" //Wallin

Kommentarer
Postat av: korv

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA DET VET DU BUBBEN. SVARAR PÅ DET MESTA BLÅ KUKEN<3

2009-01-13 @ 17:28:30
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0