Today..

Jag hade faktist tänkt börja med "Dagens Outfit" men.. Nej, inga kort på mig inte haha :) så jag skriver bara.. tråkigt? ja ja vet!
  • Skor : Svarta sletna, ne men ingen aning!
  • Byxor : Outfitters Nation
  • Tröja : aik
  • Tröja / Jacka? : Outfitters Nation
  • T-Shirt : Jk Jns!
Vaknade kl 4 imorses, kunde knappt somna om.. tillslut gjorde jag det, i 1 timma.. =( så strax efter 5 blev det till att kolla film, sen efter det blev det duschen och iväg till skolan där efter någon gång :)
Skolan va la slapp som vanligt, nu här hemma har ja inte gjort så mycket, bara planerat o fixat tifo inför Söndagsmatchen i Tranås!!
Fredag imorgon fan, låter ju gott med lov redan :) ja, vad mer ska man säga.. har inte mycket att säga lixom.. typ.. tomt fan ;)



Sen är jag jävligt förbannad över detta som drabbat min vän Freddy, läs gärna och kommentera... helt sanslöst, vet inte vad jag ska säga är så jävla förbannad över att sånthär ska ske!!
http://www.gt.se/nyheter/1.1425289/hemskickad-trots-svara-smartor-hade-tarmvred



Avslutar med en riktigt härlig film.. äkta supporterkultur!!


Kommentarer
Postat av: korv

BILD ÄR ETT MÅSTE! :@@@@@@@

2009-01-09 @ 15:16:04
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0