En rubrik som lockar läsare...?

yo-yo, mycket på gång men ändå så otroligt lite på gång, spännande va?

ja, varför sitter jag här? elitkval imorgon! jag menar idag, vi åker senast halv 7, varför sitter jag uppe nu? bra fråga igentligen men jag har varit slö hela dagen så jag råkade somna lite på eftermiddagen förut och nu kan jag verkligen inte sova :(
sjukt jobbigt, jag måste va pigg senare idag på matchen! ska ju visserligen sova i bilen dit men iaf, utvilad, bäst!

haha har ju haft ganska tråkigt som sagt så jag kollade runt lite på baseboll statistik och lite gammal skåpmat från tidigare år, jag såg att jag spelade min första baseboll match den 19/8-06 :)

"Kul att säsongsdebuterande Benny Wallin och Niklas Hemeren svarade för var sin basehit i sina respektive debuter!"

ah men så kul har jag :) ska försök o sova lite om det går ! måste ju upp om 2 timmar och laga mat och packa -.- ha de gott och sääg lycka till på matchen folket :)) då blir benny lite haaappppy!


Kommentarer
Postat av: korv

ÄVEN ?!?!?!?! OMFG DU DÖDAR MIG! även "om jag känner dig rätt så sitter du fan vid datorn kl 3 ändå" du ba "fuck yooou, jag lägger mig strax. ska bara äta upp och fixa lite på nya programmet...:)" HAHAHA jesus christ nu skrämmer du mig :D

2009-07-19 @ 13:40:51
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

jag gick och la mig men kunde inte sova :((

2009-07-19 @ 23:42:59
URL: http://http:/www.wallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0