I am back in town

Sådär ja, då var man tillbaka i lilla Skövde, det råder ingen tvekan på att jag haft det skönt i allafall, nästan 2 veckor i ett soligt norrland i en stuga ute vid sjön, lovely.
Massa fiske, sol, Cornelis, partaj, god mat och en underbar omgivning, slappnat av har jag definitivt gjort :) dock har jag haft stor hemlängtan sedan första dagen, då jag fick reda på att vi blev klara för elitserie kval.
Jag åkte iväg på söndagen och samtidigt stod spelarna i Saints klara för att besegra Sölvesborg och säkra en plats i kvalet.
Vi kom trea i våran serie, dom två första får spela kval, men eftersom Tranås har ett A och ett B lag, och A laget ligger redan i eliten så kan därför inte B laget gå upp, dom utesluts.
Det gav oss en andra plats, då gick även Helsingborg upp på första, men då visade det sig att dom inte heller får spela kval.

Allt enligt denna länk, TK informerar om Helsingborgs walk over

Inget lag ersätter Helsingborg utan kvalserien fortsätter på fem lag, just nu ser det ut såhär, Skövde, Eskilstuna, Alby, Göteborg och Gefle.
Kvalserien börjar redan på söndag då vi åker iväg till Alby, jag hoppas innerligt dom menar Alby stockholm :O för är det Alby som jag tänker på så blir det icker kul! Jag tänker på Alby i ånge, och det ligger endast åtta mil ifrån stugan jag bodde i igår :| whatever, kul blire! inge mer snack om den saken, nu ska vi tillbaka! :)

Skövde IK har även gjort klart med värvningen då man tog in Andreas Nordfeldt. Senaste säsongen spelades i allsvenska Västerås, gick inge vidare, han spelade även för Arboga och det resulterade väl, fyra mål och fyra assist på tre matcher. Bra presterat!
Mer om honom finner ni på Andreas Nordfeldt.

Kommentarer
Postat av: korv

men ääääääääg 08orna från mig :D och SNÄLLA låt det vara i ånge... då skrattar jag lite .... hiihih skrattar redan.... hihihih fnizz fnizzz HAHAHA... 8 mil från stugfan... VILKET SKÄMT HAHAHAHA dör

2009-07-17 @ 12:16:42
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

det är i sthlm!! :D vi ska vinna, det enda som gäller!

2009-07-17 @ 22:06:48
URL: http://http:/www.wallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0