Skövde - Göteborg, elitkval omgång 2!

Vi började med en home run på ett väldigt fint slag av BJ, därefter hade vi det ganska svårt att ta poäng, det hade även Göteborg, det var väldigt jämt framtills 6 inningen då det stog 3-11.
när vi passerat sjätte inningen tog det inte mer än två inningar innan det stog 11 lika!

11 lika och game, det vill säga förlängning, vi kom till inning 10 och då slog vi fint men vi han inte komma hela vägen hem innan matchen skulle avbrytas! pga regn :( det fattades bara ett poäng!
Regnet slutade inte utan det blev bara mer och mer, vi fick avbryta matcherna helt, när dessa spelas vet jag inte men vi ska iaf spela klart inningen och ännu en match mot Göteborg.

Jag är mycket nöjd med min insatts på outfield men inte med slagningen, det gick sjukt dåligt att slå idag.. jag spelade RF idag och det gick sjukt bra, jag kom in i 5 inningen och spelade 5 inningar, jag tog 4 lyror av 4 möjliga.
En lyra blev jag riktigt nöjd med diving catch, den blev feting bra, och snygg hah :)) jag insåg inte riktigt att den var så pass snygg men när dom i laget och dom flesta i Göteborgs lag sa det till mig så blev jag riktigt nöjd :P

Fett nöjd med min insatts på rightfield, bara fortsätta såhär!

läs mer om matchen här!

//Wallin

Kommentarer
Postat av: Marie Johanna Svensson

Ni va riktigt bra tycker jag =) Homerun är ju inte fel, ska bli mitt mål med softbollen änsålänge haha! Din diving catch va riktigt snygg!! Hörde du inte applåderna? hehe.. Informera mig gärna om när fortsättningen av matchen är så jag kan komma o se den! :D

2009-07-26 @ 22:57:55
Postat av: Wallin

Jaa idag ska vi inte klaga, vi slog bara lite dåligt, eller ahh sämre än vanligt, jag kunde inte slå alls tyvärr..

ja men det låter som ett bra mål :) jag har inte sett dig slå direkt men det ska du nog klara, träääna ;))



haha tackar, min diving catch kändes riktigt skön :)) joo det hörde jag hehe kul att ni kunde komma!

självklart säger jag till när nästa spelas inge problem fan =)

2009-07-26 @ 23:49:24
URL: http://http:/www.wallin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0