dagen innan söndagen

Kvällen igår var super bra :) Började med innebandy, dom vann med 9-3 och därmed gick upp till 2an! Grattis!!
Efter det bar det iväg till Norrmalm för förfest, riktigt trevligt, även grannen i kallsonger var trevlig... lite butter kanske ;) haha!

Senare drog vi iväg till Husaren, heeelvete va folk det var, men sjukt jävla kul :) ja vad ska man mer säga om kvällen? haha :)) Det var kul och riktigt trevligt iaf ;)
Hoppas ni hade lika trevligt som jag !! JUSTE FAN!!! KAN NÅGON SVARA PÅ VARFÖR JAG KOM HEM MED EN PEPPARKAKA I HANDEN????
hahaha fy fan vilken syn, morsan bah, va fan håller du i handen hahaha ja visste inte ens att ja höll något :O herregud.. varför PEPPARKAKA??? :|| fattar inte!!
Hoppas någon av er kan svara på det :) ne nu fan ska jag ut och fixa kaffe och äta upp resten av kakan :)

 :) // GRATTIS MAMMA!!!



En liten bild från bandyn :)



Kommentarer
Postat av: korv

jag tror nog att det va tvärtom jag,

att pepparkakan tänkte ba varför i hela helvete hamnade jag här.



eller

näe



GRATTIS MODER:D jag hatar dig om du inte redan hälsat.

2009-03-29 @ 20:38:57
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

Såklart jag har :) hon tackade så jätte mycket :)

2009-03-29 @ 21:55:09
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0