Snart lördag :)

Seg fredag! tummen ner på skiten, ne men fan.. drygt som helvete inte haft alls mycket att göra...
Hela dagen började som vanligt med att försova sig, och då missade jag givetvis provet i samhäll idag....! dålig stil!!

men.. ah.. övrigt i skolan.. 1 lektion :| den sov ja mest på, kollade film om judar.... Sen var det hemfärd, och.. nu har jag bara kollat på lite hockey och varit ute me Bechich en svängich..
Haha, förlåt, men nu blir det lite hockey prat igen :) Det är liksom... bra just nu =) Gillllla läget giiiirllzzz..
Alla matcher i hockeyn gick enligt planerna idag :) ja borde fan tippat... =(



AIK 2-0 Växjö
Leksand 5-3 Västerås
Rögle 3-2 Södertälje
"Precis så som vi alla ville ha det"

Perfekt att AIK vann över Växjö, det ledde till att dom båda delar 3 plats. Och för första gången "bra att Leksand vann", det gör att dom delar sista platsen med Västerås.
Och för Rögle var det också bra med vinst, för då kunde dom sticka iväg med poäng samtidigt som dom fick Södertälje att stå still :)
Nejjjjjj, nog om detta, imorgon kommer en mer läsvärd blogg, för då vet ja vad jag ska göra och vad jag kan skriva om :)

23:23, Tingeling...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0