Frölunda - HV71

Hade tänkt mig skriva om dagen men... det är inte så mycket att skriva om, vi hade kulturdag och de va kul.. haha thats it ;) Och gruppen Fattaru och 2 stand up komiker var där :|

Måste bara... bara måste!!! 4 ramsor??? :|
Ett litet tips till Frölunda fansen, om ni ska sjunga så behöver ni ramsor!!!!!!! HAHA, man har verkligen tröttnat på att höra den här skiten!
  1. Frölunda klapp klapp klapp
  2. Frööööölundaaaaa fröööööölundaaaaaaa... uch..
  3. Honken klapp klapp klapp
  4. Och sen "ut med Andersson" haha pinsamt...
  5. Ojjj jävlar, det blev ju visst hela 5 ramsor, dom sjung ju "Ut med Rönnmark" idag!! Stort steg mot framtiden!
Fan att det ska vara så jävla svårt att hitta något intressant att prata om.. har ni tänkt på det? ja kommer aldrig på något intressant, bara måste jävla hockey prat hela tiden!!!
Men jag måste få ut mig all hockey skit här, för min omgivning pallar inte mer hahahaha det är fan så haha =)
Helvetes samhäll skit, ja har prov imorgon :| ännu ett prov som ja inte kommer klara.... så dååååligt av mig!!!!!!! men ahhhh skithååål!!!

Nu tycker jag att du kan ge mig tips på saker jag kan skriva om! 

Snart FjjåÅåårTiiZzzzZzaRnaSss helg igen :) jag längtar!!


It wont be long before i get you by my side, and just hold you, tease you,
squeeze you, tell you what's been on my mind...


Kommentarer
Postat av: korv

tur för dig att du har bloggen då för NÄÄÄÄE DIN OMGIVNING orkar inte med all hockey......... och puss på fjårtizhelg. och dina sms..... hahahaha..

2009-03-26 @ 23:53:36
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

Åhhh fredag om bara 5 min, fan va ja längtar :) ÅHHHH :D NU JÄVLAR !!! :)

2009-03-26 @ 23:55:15
URL: http://wallin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0