inte läsvärt...!

Blogg... har verkligen inget att prata om idag, haha :) tråkigt liv här... tyck synd om mig =( hahaha cp!!!
Jag har massor att skriva om men pallar inte så mycket nu, kort blogg idag, tar igen det i morgon ;) (tror jag)
Klockan är verkligen inte mycket, och ja känner för att lägga mig!? :O inte normalt.... idag blev det mest hockey, eller de håller på än, övertid och det står 2-2 i matchen... seeegt!

Happppp... i morgon är det kulturdag i skolan, och det enda vettiga med dagen är att gruppen Fattaru kommer, rätt chill grupp fan :)



dålig kvalla men va fan, de får duga!

Jag har aldrig:
* Varit otrogen!!!!
* Missat en enda hemma match för SIK dom 3 senaste åren! ojjj!! =|
* Cyklat baklänges och ätit en banan och läst dagens tidning!
* Kissat i motvind... -.-
* Jag har aldrig varit jävlig mot snuten eller hetsig mot någon på något sett!
* Ticks....!

Jag har däremot:
* Lite ryck HAHA!! Nej, bara... någon tröja typ ;)
* Haft bar överkropp i Skandinavium.....(jag var inte full)
* Alltid sagt som jag tycker och tänker..!
* Alltid älskat Frappista maskinen :)
* Inte mycket mer att tillägga!

Men jag ska:
* Lägga till mer under tiden.
* Nog ta med mig Frappista maskinen hem nästa gång =)
* Förbättre mig i skolan, haha, där sa jag något bra :) det lät gay men .. bra :)
* Sluta skriva nu och lägga lite tid till min kära telefon, min kära dubbelsäng, min kära tv och mina kära slappis kläder!!!

Kan dom trycka in puckjäveln någon gång eller :@ JAAA DÄR SATT DEN HAHA :) TAJMIIING!!!

Kommentarer
Postat av: korv

varför i hela helvete kommer fattaru till eran kulturdag?! haha.. ahahahah... mitt ute i ingenstans... hahahhaah.

2009-03-25 @ 22:37:21
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Wallin

Du vet, har man pengar så kan man! FATTIIIIIILAPP!

2009-03-25 @ 22:38:55
URL: http://wallin.blogg.se/
Postat av: korv

hahaha.. nu med listan fick jag ju mer att kommentera. hahahahaha

1. du har visst ticks.. HAHAHAHA

2. visst massa ryck, med eller utan tröja HAHAHA

3. ADLRIG I HELA HELVETE ATT DU TAR FRAPPISTA IFRÅN MIG.. jag dödar dig ärligt? har ni inte barista hos er?!?!?!



och vadå :s har du aldrig cyklat baklänges och ätit en banan och läst dagens tidning? ..noooooob

2009-03-26 @ 12:33:01
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0