Jag förtjänar att få min röst hörd!

Jag personligen tycker att det är löjligt att skriva något sånt här på en blogg om en annan person, men, du vägrar prata med mig och har sagt upp all kontakt!
Känns inte som att jag har så mycket mer att välja på, jag vet ju att du läser min blogg..!

Du sa " Det blir inte svårt att komma över dig.. det är bara att tänka på vem du egentligen är.. en skam, en besvikelse.. du gör mig illamående.. "


Jag kan inte fatta varför du säger så efter allt vi gått igenom.. det enda du ser just nu är den jag är med Sandra, du ser inte MIG .

Benny liksom. jag är densamma bara det att jag gått vidare och det måste du kunna acceptera efter alla år...

Jag tror inte du skulle vilja komma till det stadiet att du måste välja att gå efter dina känslor och förlora din bästa vän eller att skita i dina känslor och ha två vänner!

Även om du och jag hade varit vänner så hade du ju ändå inte accepterat Sandra som min vän, det vet vi sen innan! Hur allt har varit liksom...!


Du kan inte låta dina känslor för mig förstöra våran vänskap, inte heller får Sandra det, för det handlar inte om henne!

det handlar om DIG och MIG hur mycket du än vill skylla på henne.

Jag är här precis som jag alltid varit men just nu ser inte du det för du lägger skulden på henne!

Det är inte rättvist mot varken mig eller henne för tänk på allt vad du sagt men det har ju inte ändrat nått mellan mig och henne.

Vad jag och Sandra har för känslor för varandra kan du inte göra nått åt och det får du acceptera...

Det var inte jag som bröt vänskapen så sprid inget sånt, du vet själv att jag inte gjort nått dumt emot dig. jag har aldrig varit dum emot dig!!

Jag förtjänar inte att bli sågad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0