Nationella

Nationella prov imorgon :) jag är fan peppad, helt sjukt, eller, otroligt eller något såhär skumt ! :D

Aja, dagen som varit..
Skoooola as usual ^^ fan ja är lite iiiimpad, ja har skaffat ny idol fan :) Ja menar Amy.. ja har kommit över henne nu, stolt fan! min nya är Naaaaaadia^^
näe men fan, ja är impad på hennes brädor!
Dom lär bli riktigt freeeesh med screentryck eller airbrush :) jag ska läääätt bajja en x) hehe ja bjuder på lite pix, dock från mobilkameran haha, när man väl behöver kameran har man inte med den ... tyypiskt!

 

Själv så är man nära slutet på sitt skåååp :) inte alls mycket kvar^^ Greeejt!

Imorgon äre handboll som gäller :O samtidigt som Färjestad - HV spelar första finalen :|| ahh ni förstår att det är kaooos hahaah :) men handbollen brukar gå rätt fort, hinner nog se lite av hockeyn, sen så spelar ju AIK på torsdagen så jag ska väll inte klaga direkt :)) ja klarar mig !!
Juuuste, slutar ju ganska tidigt imorgon med tanke på nationella, så ja ska försöka dralla ner till staden och kolla upp en fin liten sak till dig .. och mig :)
men.. mer dig tror ja? haha ne men fan
det kommer nog bli bra fan! priser priser priser, ja förstår att ingen av er fattar men det kommer ni göra framöver om det blir något av det =) njuuut av den där spännnnande känslan i kroppen ;) haha

Måste bara, sorry men klippet hade redan kommit ut :O dock från aftonbladet haha men fan!! Linus Omark? sjukt kul!
Klippet är från kvällens träningsmatch, och.. asså haha, Foppa? släng dig i väggen!!



Bildbeskrivning!!!!!

Bild nr 1 "Ullo" till höger i vit tröja är inte med på att det är kort, så jag skriker "ULLOOOO" det är förklaringen till minen haha :) annars! Sara, jag, Ullo =)

Bild nr 2 ehm.. ja finns väll inte mkt att säga, Gren är glad över kort, Järka kör solot ;) Norrman och jag är normala? haha =)

 

En halvtimma och du har äääjt!!

Det var allt!


Kommentarer
Postat av: korv

??????????? du skämtar

2009-03-31 @ 23:38:05
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: korv

och du har cpigaste "ullo" jag någonsin beskådat :o hahahahaha :D

2009-03-31 @ 23:39:17
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: bech

Vi missar Sm-finalen idag :(

2009-04-01 @ 17:14:26
Postat av: Wallin

Nej ja kollar på den nu :)

2009-04-01 @ 20:41:04
URL: http://wallin.blogg.se/
Postat av: Bech

"SM SM SM men inte i år för SIK"



vem bryr sig?

2009-04-02 @ 05:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0