smööööör

hej alla bennys läsare:D (dvs bara jag?)
nu har jag hackat mig in och kände för att han behövde ett uppfriskande och glatt inlägg, för om jag bara skulle läst hans blogg skulle jag trott att han va lite deppig. det är han inte, bara så ni vet. just nu deppar han dock över att han sitter 02.02 innan dagen då hans svenska nationella ska presenteras och han sitter och skriver ner allt jag tycker han borde säga.

vilken myglare du är!
dock är jag ju bäst så jag förstår dig.

he. närå. 8-)

idag kom han med goooda goda nyheter.
aik vann idag med någonting-någonting och juniorerna eller nått för skövde gick vidare till eliten eller nått :D väääldigt glad benjamin. förstår att bech som också lär läsa dethär är lika glad. he. och nu sitter han med ett svenska tal... ha-ha. life's a bitch. sa ju att du skulle skippa matchen. men icke.

SKYLL DIG SJÄLV DÅ SOPA

aja. nu äre såhära att jag måste fortsätta med min 100 sidiga uppsats och min 20 sidiga rapport som båda ska in imrgon, (plus att jag har ett prov 8.30 imrgon och här sitter jag och hjälper honom...... omg) ... SÅ KLAGA FAN INTE PÅ ERAN JÄVLA SLAPPSKIT. välkommen till lite av min verklighet darling ;)

anyhow,
nu får ni inge mer.
han sa dock nyss "och du som trodde jag skulle skriva blogg" jaba "men gör det då?" han ba " HUR TROR DU JAG SKA HINNA DET?!" (han har attitydproblem.. men det visste ni nog redan?) ni förstår, min kvinna förstår ännu inte att jag äger honom. henne. det. den. hihi godnatt allihopa. nu äre mer förebild-snack. när fan ska vi somna ikväll benjamin?

/SAAAAAANDRAAAAAAAa
remember my naaaaaame (8)


(och direkt efter att han läser inlägget säger han:
"detdär är ju nöjdkille90 på bilden alltså. ärligt. shit."
HAHAHAHAHA såklart du är benjamin. sådär nära mig.)

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Nej då Sandra, du är inte ensam om att läsa Bennys blogg.... Jag läser den åtminstone.... Så vi är minst två

2009-03-20 @ 20:57:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0