Sundsvall...

Haaaaj, jag hade tänkt blogga på tåget på vägen till Sundsvall, men i samma ögonblick som jag fick igång nätet så dog min dator, typsikt... inget x2000, inget el uttag... HrmFff!
Det fick bli mobilt hela vägen och andra konstigheter för att fördriva tiden.. 8 timmar är en jävla tid om man väl känner efter haha!
Jag har ju också glömt säga att jag är framme haha^^ Men, inte har jag kunnat sova, varken på tåget eller här... lite jobbigt men, så kan det va.. planerna för dagen..

Dra ner till stan och fika..!
Tvinga Sandra på träning..! jag måste ju få lugn och ro på något sätt.. Right? Ja ni förstår!
Hmm... vad mer?.. Södra? eller va fan det nu heter haha =)

Ja men, det var väll allt för stunden antar jag :)

Kommentarer
Postat av: korv

HAHAHAHA fuck yoooou :)))))))))))) ligger sött där gör du och låtsas vara tuff sooooopa heiiii

2009-03-05 @ 20:32:43
URL: http://korvblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0