Snart 20 =)

 "Dagen" de vill säga 00:00 till 04:00 började med plugg inför nationella tal i svenska, det gick riktigt bra faktist, för att ha läst på så otroligt dåligt..!
Tusen tack till dig Sandra som hjälpte mig!

Själva skoldagen började med att komma försent, för övrigt i skolan har ja väll inte gjort så mycket mer än att prata djupa saker ang Mikkiz, givetvis med henne =)
Tro mig Mikkiz, våga sätt gränser och du fixar det här, jag tror på dig och jag lovar att hjälpa dig, jag har alltid gjort det ja kan för att hjälpa dig och jag sviker dig inte nu när du har som svårast!
Mer om dagen.. Hockey med bästa Bech =) och bara för att HV-skjuter snett vann så fick jag klippa av allt hans hår, haha ne så var det inte, jag hade faktist lovat att klippa lilla Bechen så de gjorde ja =)
Hmm, mer än så har väll inte jag gjort, bara tagit det lugnt fan...

Nu är det mest yogurt, musik och .. mjukisar? som gäller :) haha, mys som fan med mjukisar :O börjar gilla de haha INTE okej!!
You make me nervous, ring nu fan! :) haha ne men det är nog lugnt...eller?
haha =)
Hmm, mer om mig.. hmm... hmm.. finns de mycket mer om mig? haha..
Söt_kille_med_bula_90 ♥ HAHAHA!!! Fan, får skylla mig själv att jag ser ut som jag gör!
Men, jag förtjänar väll inte att ha ett fett märke i pannan i 2 dagar :| 2 dagar är fan myyycke plus att det gör ont!
Inte göra om? haha, tror ja får stå fast vid det!

Fan, nästan liiite positivt inlägg och sånt idag, förutom bulan, den är INTE positiv ;) hahaha!! ne nu får de väll allt vara nog?? yeees, vi hörs snart igen!


Kommentarer
Postat av: korv

ingen knut är för hård för oss benjamin!

2009-03-20 @ 12:18:40
URL: http://korvblogg.blogg.se/
Postat av: Michaela

Tack så jätte mycket vet att du finns för mig och det är jag glad över att du gör. Och jag kommer alltid finnas för dig min bäste vän. Ställer alltid upp för dig. Tack ännu en gång.

2009-03-20 @ 14:31:08
URL: http://miikiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0