I still have the upper hand

Du vill få mig sur och allt i dess namn. du gör ALLT för att jag ska må skit och för att jag ska komma krypandes som ett jävla barn och pussa dina fötter!!
Vem fan äre som snackar om falska personer??? Jo du!!
Jag känner mig riktigt jävla omogen som skriver sånnahär inlägg men det finns fan inget bättre sätt att få det sagt på!
Jag vet att du läser, du kan väll börja ta åt dig och inse sanningen? hur många gånger ska jag behöva säga den?
Det märks att du försöker få allt på din sida och få mig som "the bad guy" fuck that! jag vet vad som är rätt och fel!!!
Bara tanken att du väljer bort mig "för att jag skaffade en till vän", EN TILL VÄN!? va är du isf för vän om du inte kan acca att jag är glad med flera?
EFTER ALLA ÅR :O:O:O:O!!! DET BETYDER TYDLIGEN INGENTING!!!???


Jag ska citera lite saker så folket kan förstå mig och sanningen!! förlåt men trodde fan inte att en sån vän, en sån vän kan göra något sånt här!! :@
DETTA SKREV DU FÖR TVÅ VECKOR SEN!!! Tomma ord!!

  • (kom hem snart för det är tomt utan dig i min närhet <3) - *
  • (jag kan ju inte bara släppa dig? då blir jag ju aldrig frisk.. jag älskar dig.. jag vet inte om jag överlever ett liv utan dig..) *
  • (Jag vet att om jag "lämnar" dig, så kommer du ha det bra, du skulle inte känna någon skuld utan du skulle få frihet, du skulle inte ha någon som är i vägen för dig, - som du än en gång har visat att jag har varit- Men jag vet också att om jag "lämnar" dig så kommer mitt liv inte vara värt att leva, jag skulle må dåligt dag ut och dag in.. Jag vill att du ska vara lycklig, men Ego som jag är, vill jag vara den som gör dig det.. Men jag vet att du känner inte ett piss för mig..)  
Det verkar inte alls vara så jävla tomt du verkar trivas finnemang!!! ska jag ta detta som "tomma ord"???
"som du än en gång har visat att jag har varit", jag hade mina 5 första dagar med en vän, ska jag inte kunna få leva 5 dagar med en vän man aldrig träffat?
  • "Du fråga mig.. "detta kommer väll inte förändra våran vänskap?".. jag är ledsen.."
Helt uppenbart att DU säger upp vänskapen! hur fan kan du vända på det?? det är dina ord, du får gärna förklara för mig!!
Du vet mycket väl att jag ignorerade dig under kvällen / natten för att vi hade bråkat..! Ja ville ha min tid på mig, uppenbart!?!? *
"Jag trodde att det alltid skulle förbli vi, på ett eller annat sätt.." Ah vänskapen var stark men... falsk? eller hur ska jag ta det? ärligt, ja känner mig som en fitta när ja pratar om att allt vi haft är bara fejk, det är verkligen så du får det!!
Vi hade kunnat vara lika bra vänner, men.. du valde bort mig för att jag skaffade en vän och gick vidare!!! :O
Efter allt vi gått igenom så är det väldigt konstigt att du kan välja bort mig bara sådär, jävligt konstigt utan en vettig anledning!

Hur snäll har jag inte varit genom alla år igentligen.. ?
Nu när man säger imot och vägrar ta onödig skit, onödigt spydiga helt jävla töntiga kommentarer från dig, då är det ett helvete! fattar inte ens att vi kan bråka om en sånhär sak!
Ja ska komma ihåg dig som en vän jag en gång lärde känna.. välj bort mig, det är ditt val, men snacka fan inte skit om mig, säg som det är ist..!

Hoppas du har det bra nu när inga störobjekt finns ivägen!!

Kommentarer
Postat av: Bech

Bra skrivit! (Y)(Y)(Y)

2009-03-17 @ 21:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0